14 syyskuuta 2008

Sarjakuvafestivaalit & Capitaine Mursu


This saturday the Helsinki comic's festival started and I paid a visit.
Esti sábadu empezó'l festival del comic en Helsinki y paseme perellí.

My friend Thoma (proudly holding his work) was there presenting the guide to his (and Axel Maja's) comic Capitaine Mursu. It is lots of fun. Surely they will find a publisher soon.
El mi colega Thoma taba presentando'l (con orguyu na foto) su trabayu, xunto a Axel Maja, nomáu Capitaine Mursu. De momento sacaron una guía sobre'l comic a ver si encuentren editor pronto. Suerte!

I showed up around 12:00 and it was not too crowded yet.
Aparecí a eso de les 12:00 y tovía nun taba mui petáu.

My shopping, I recommend them all!
Les mis compres, recomiéndolo too!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti